الأحد، 11 مايو 2008

ابو لهب وابو جهل على الماسنجر

ابا جهل= مرحبا يا ابا لهب
ابا لهب = عمت مساءا يا ابا جهل...
ابا جهل= اين انت يا ابا لهب لا اراك في --شات عكرمة-- هذه الايام...
ابا لهب= انا لم ابرح خيمتي منذ ايام يا صاح..
ابا جهل= و لماذا..
ابا لهب= تبا لكمبيوتري دخله فيروس من النوع الحبشي و ضرب اللوحة الأم مع اني وضعت له مقاوم للفيروسات الحبشية تباا لهذا
المقاوم ... فقمت بتغييرها من عند وكالة =مسيلمة الكذاب=
ابا جهل= ثكلتك امك... ان لك شعبية يا ابا لهب....سألت عنك عبسة بنت جرير... وجدناها اتت ببعيرها و تقول بانها قلقة عليك لانك
لم تفتح الماسنجر منذ اسبوعين..
ابا لهب= عبسة بنت جرير تلك الفتاة الشمطاء... تبا لها...انني اكرهها...قل لهم اني ساكون اون لاين بعد ما انتهي من الورشة لأن
بها فرسي و اعمل لها /التشيك/...
كيف حال ابنك جهل يا ابا جهل...
ابا جهل= ااااه يا ابا لهب اكاد اجن منه...البارحة اخذ فرسي خلسة و راح يفحط فيه... كاد ان يرتكب حادثاا فظيعاا...و لكن ماذا سافعل
فهو مجرد ولد طائش...و انت ما اخبار ولدك لهب معك...
ابا لهب= لقد ارسلته الى الجيش لكي يؤدي الخدمة الازامية..و وضعنا له واسطة حتى يكون قريب من مضاربنا.. و اختصاصه الرماح
الطويلة المدى...
ابا جهل= حسنا حسنا يا صديقي...استأذنك لاني ساذهب لأرد على بعض المواضيع في منتديات ==قريش دوت كوم==
ابا لهب= تشاو يا ابا جهل...
ابا جهل= بااااااااي

هناك 14 تعليقًا:

Mafrousa يقول...

انا جيت اهه و مالقيتش حد
دستور
يااهل الل ياللى هنااااااا
ايه يعنى مافيش كوب نسكافيه و لا كوب ميه صاقعه...طيب شقفة بطيخ.......
لا يوجد اح...يظهر و الله اعلم انهم ذهبوا لمدونة ابا لهب
سلااااااااام

the beauty candy يقول...

هههههههههههههههههههههههههههه
رنيلى كنت جيتلك او اضربى الجرز
كنت جيبتلك شقه بطيخه حمرا كده
ابو لهب زعلان اوى عشان كان عايز
يكرمك بكاسين يا حبيبه
وابو جهل مستنظرك عند الكعبه
نورتينى ويارب كده اشوفك دايما

غير معرف يقول...

لاء بجد دمك زى العسل
حلو اوى البوست الجديد
وابقى والنبى جبيلى ايميل ابو لهب اصل قصداه فى خدمه
سلام يا جميل

بنت مصريه يقول...

ده ايه التطور ده
هههههههههههههههههه
دول اتطوروا قوى
لأ كده بقى المفروض يركبوا نمر للجمال هههه
بوست جمييل
احييكى

mregypt7 يقول...

ايه يا دوودا ده
انتى لسه عايشه فى عصر الكفار وبنى قريش
وناخد من كل رجل قبيله
انا خايف عليكى من الارتداد
الا ايه اخر اخبار ابو سفيان
ابقى سلميلى عليه وقوليله يركب خط اتصالات عشان شبكتها بقت حلوه
ويبقى يسال
احييكى على البوست يا دوودا
ضحكتينى وانا ماليش نفس
بس والله فله شمعه منوره
موووووووووووووووووووووز
تحياتى
الباش مهندس بوحميد

the beauty candy يقول...

نون
ميرسى اوى على كلامك الجميل ده
عايزه ايميل ابو لهب
عندك مشكله عند جبل احد ولا رخصتك مسحوبه عند الكعبه
انا معايا ايميل ابو جهل
اديهولك وانتى اتحايلى عليه عشان يديلك ايميل ابو لهب
ميرسى على مرورك

the beauty candy يقول...

بنت مصريه
هههههههههههههههههههه
دمك خفيف اوى
بس الجمال اللى هايركبولها نمر هتبقى ملاكى ولا اجره
بصى خليها تجاريه او سياحه
نورتى يا جميل

the beauty candy يقول...

ابو حميد
ايه جرى ايه يا واد
زمن كفار ايه اللى انا عايشاه
ده ابو جهل لقيته بيتكلم مع ابو لهب عجبنى الحوار جيبته
ولو على ابو سفيان هاخليه يركبلك خط اتصالات ديتها كاسين معاه
ما نحرمش من تعليقاتك يا بيبو يا منورنى سيدا

WhItE HeArT يقول...

تشاو ياابا جهل

ههههههههههههههههههههههههههه

ايه الهندسة باين عليها مش مأثرة عليا انا بس

ههههههههههههه

حلو ااوي البوست بس بصراحه انا عجبني البوست الاولاني جداااا

هندسة برضه

تحياتي

the beauty candy يقول...

ويت هيرت
شفت بقه ان الهندسه ماثره على كل الناس
هابعت سلامك ده لابا جهل وابا جهل حزين جدا
لانك لم تلقى عليه السلام
شكرا على المرور

بنت مصريه يقول...

انتى فين يا بنتى امتحانات برضه
مستنيه جديدك

بنت مصريه يقول...

ايه يا بنتى انتى
لسه عايشه مع الكفار
مفيش بوستات تانيه
ولا لسه الامتحانات

فارس بلا جواد يقول...

هههههههههههههههههههه
بجد بوست تحفة
فكرته جامدة جدا
ودمك زي العسل

blue-wave يقول...

تحفه تحفه بجد
يخرب بيت خفة دمك
تحياتى بجد